SUPPORT / SERVICE

Vi ønsker å være de beste på service og support og har derfor meget kvalifiserte medarbeidere til din disposisjon.

SUPPORT / SERVICE

Vi ønsker å være de beste på service og support og har derfor meget kvalifiserte medarbeidere til din disposisjon.

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Support er ofte akutt, rask hjelp. Høyprioritert Support er hovedsakelig forbeholdt aktive kunder.

Service er en avtalt hjelp. Service er for alle.

NG tilbyr Support og Service over fremmøte, telefon, epost eller fjernhjelp.

Normalt blir du kontaktet i løpet av en arbeidsdag.

Support på maskinvare handler ofte om å stille diagnose over telefon og epost.

Når det gjelder programvare som vi leverer, kan vi hjelpe til med alt som er naturlig å forvente. Med TeamViewer kan vi installere og sette opp det som trengs.
 

Programvarer som vi ikke leverer har vi mest sannsynlig ikke nok kunnskap om. Der kan vi i beste fall kun gi generelle tips.

På større prosjekter kan vi tilby unike og tilpassede, skriftlige garantier fra leverandører som gjør deg trygg på våre produkter.

Skal du bytte PC, anbefaler vi at du planlegger dette i god tid. Det er krevende å bistå på kort varsel, og vi kan ikke garantere hjelp "på sekundet".
Det kan være vanskelig å hjelpe til med programvare vi ikke selv selger – ikke fordi vi ikke vil, men fordi vi ikke har nødvendig kompetanse på programvaren.

Sjekkliste ved PC-bytte

  • Ta vare på fonter, jobber, profiler og spesielle innstillinger
  • Sørg for at du har programvare og drivere tilgjengelig
  • Sjekk kompatibilitet med nytt operativsystem
  • Husk å ta vare på programvaredongler

SUPPORT

Våre produkteksperter og teknikere har enorm kunnskap innen sine fagområder. Vi tror på den ”gammeldagse” måten å drive på og tilbyr derfor gratis hjelp og support. Høyprioritert support er hovedsakelig forbeholdt aktive kunder.

 

 

SERVICE

Vi anbefaler årlig service på storformatprintere, og for enkelte modeller også halvårlig ettersyn. Dette bidrar til lengre levetid og færre driftsproblemer. Vi oppdaterer også til siste versjon av ICC profiler.

Trenger du service eller support? Send oss en e-post: service@ngdigital.no

 

 

KURS og OPPLÆRING

Vi tilbyr kurs innen programvare og produksjon, og kan skreddersy opplæringen til din bedrift for best mulig utbytte. Kursene holdes enten hos oss eller hos kunden.
Se vår kurskalender for oversikt over felleskurs og spesialkurs.

FJERNHJELP

Ved hjelp av TeamViewer kan vi håndtere din datamaskin herfra.

Hvilket operativ system bruker du?
Velg system under for å laste ned NG Support programmet.