SUPPORT / SERVICE

Vi ønsker å være de beste på service og support og har derfor meget kvalifiserte medarbeidere til din disposisjon.

SUPPORT / SERVICE

Vi ønsker å være de beste på service og support og har derfor meget kvalifiserte medarbeidere til din disposisjon.

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Support er ofte akutt, rask hjelp. Høyprioritert Support er hovedsakelig forbeholdt aktive kunder.

Service er en avtalt hjelp. Service er for alle.

NG tilbyr Support og Service over fremmøte, telefon, epost eller fjernhjelp.

Normalt blir du kontaktet i løpet av en arbeidsdag.

Support på maskinvare handler ofte om å stille diagnose over telefon og epost.

Når det gjelder programvare som vi leverer, kan vi hjelpe til med alt som er naturlig å forvente. Med TeamViewer kan vi installere og sette opp det som trengs.
 

Programvarer som vi ikke leverer har vi mest sannsynlig ikke nok kunnskap om. Der kan vi i beste fall kun gi generelle tips.

På større prosjekter kan vi tilby unike og tilpassede, skriftlige garantier fra leverandører som gjør deg trygg på våre produkter.

Hvis du skal bytte PC, vil du mest sannsynlig trenge hjelp til konfigureringer. Dette bør planlegges. Ikke kom til oss i tolvte time og forvent at vi skal stille opp på sekundet.

Det er vanskelig å hjelpe til med programvare vi ikke selger. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi vi ikke kan.

 

Sjekkliste
Ta vare på Fonter, jobber, profiler og evt.spesielle innstillinger.
Sørg for å ha programvaren tilgjengelig og drivere.
Sørg for at programvaren er kompatibel med evt. nytt OS
Ta vare programvaredongler

SUPPORT

Våre produkteksperter og teknikere har enorm kunnskap innen sine felt. Vi tror på den ”gammeldagse” måten å drive på og gir derfor gratis hjelp og support. Høyprioritert Support er hovedsakelig forbeholdt aktive kunder.

 

 

SERVICE

Vi og våre maskinprodusenter anbefaler 1 årlig service på storformatprintere, noen modeller bør også ha 1/2 års ettersyn. Dette for å sikre lengre levetid og færre feilmuligheter. Vi oppdaterer også til siste versjon av ICC profiler.

Trenger du service eller support kan du sende oss en mail til service@ngdigital.no

 

 

KURS og OPPLÆRING

Vi tilbyr mange typer kurs rettet mot programmvare og produksjon. Vi kan også tilpasse det enkelte kurs til deres bedrift noe som gir dere optimalt utbytte av kursingen. Se egen kurskalender for spesialkurs og felleskurs. Kursene kan holdes i våre lokaler eller hos kunde.

FJERNHJELP

Ved hjelp av TeamViewer kan vi håndtere din datamaskin herfra.

Hvilket operativ system bruker du?
Velg system under for å laste ned NG Support programmet.